FAQ
Vores team er altid klar til at hjælpe dig!
Spørgsmål til dit køb?
Order og forsendelse
Vi sender pakker med GLS og har dag til dag levering på ordre der bestilles inden 15:00 mandag til torsdag. Ordre der bestilles på en fredag leveres om mandagen og bestillinger fortaget i weekenden afsendes den første efterfølgende hverdag.
Det er kun nødvendig at oprette en konto hvis du er erhvervsdrivende.
Oprettelse af konto kan enten gøres under checkout på første ordre eller ved at trykke på knappen “login” og udfylde formularen.
Hvis du ønsker at ændre din leveringsaddresse kan dette gøres under checkout, hvis faktura og leverings adresse er den sammen er det ikke nødvendig at ændre noget.
Når du bestiller en ordre på Memsa.dk får du tilsendt et tracking link fra shipmondo som kan bruges til at spore din forsendelse.
Nej, Memsa opbevarer ingen kreditoplysninger kun dine kontakt og leverings oplysninger.
Ja ift. dansk lovgivning opkræves 25% moms.
Vi sender til hele verden i sammenarbejde med Danmarks førende shipping firmaer.
Måske 🙂 dette kommer an på din ordre, vi bruger genbrugspapkasser til mange af vores ordre og der er muligt at din ordre bliver opdelt grundet det eller vægten.
Hvis du har brug for retur eller bytte?
Retur eller bytte
Læs venligst vores handelsbetingelser her
Hvis du har modtaget et forkert produkt ift. din ordre bekræftelse og ikke har en aftale med Memsa så kontakt os venligt så vi kan hjælpe med at løse problemet.
Hvis din ordre er ankomet beskadiget så kontakt os øjeblikkeligt så vi har mulighed for at tage den op med fragt leverandøren
Memsa ApS, Tylstrupvej 12, 9382 Tylstrup, Port 4
Kontakt os på telefon 61333009 eller via mail sales@memsa.dk
Kontakt os hurtigst muligt, så gør vi alt vi vores magt for at ændre leverings adressen.
Det er muligt at annulere din ordre, konsulter vores handel betingelser da vi har forskellige betingelser for private og erhvervsdrivende.
Hvis produkterne ikke er taget i brug er det muligt at bytte dem, konsulter vores handelsbetingelser som du finder her